Revox At Kuyruğu Şampuanı

İşe Yarıyor mu? Vol:1 Revox At Kuyruğu Şampuanı



Herkese yeniden merhaba. Malum yaz sezonundayız artık, Ramazanın bitimiyle bir düğünden diğerine koşacağız, belki kendi düğünümüz olacak? Hadi düğünleri geçtim, sahilde, havuzda, kordon boylarında salına salına upuzun, sağlıklı saçlarımızla hangimiz dolaşmayı istemeyiz ki? İşte bu sebeplerle ben de araştırmaya başladım, omuzumdan aşağı dökülen saçlarımı en hızlı biçimde nasıl uzatabilirim diye… At kuyruğu şampuanlarıyla tanışmam bu sayede oldu. İlk önce Amerika menşeili bir ürünü araştırdım. Tabi ki fiyatı aşırı aşırı fazlaydı. Sonrasında tesadüfen Revox markasını buldum. Size içeriğini vs uzun uzun yazacak, anlatacak değilim, birçok blogger bunlar hakkında çok detaylı bilgiler vermiş zaten. Direk saç uzatma olmasa da bir çok yararından bahsediliyor hep. Size kendi kullanımım hakkında bilgi vermek istiyorum.

Saçlarım ince telli, çok zor uzayan ve çabuk yağlanan bir yapıya sahip. Ürünü kullanmadan 1 hafta önce de komple boyatmıştım. Şu anda sadece şampuanını kullanıyorum, saç kremi ve serumu da mevcutmuş. Fiyatını baştan söyleyeyim, ben 39,90 TL.ye aldım. Gratis ve Watsonslarda satışta ve indirim dönemlerinde 24 TL. civarı bir fiyatı oluyormuş. Bir hafta boyunca toplamda 5 kez saçlarımı bu şampuan ile yıkadım. Yıkarken de özellikle saç diplerine masaj yapmaya özen gösterdim.

Güzel ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Ambalajını ben de diğer blogger arkadaşlarım gibi pek sevemedim. Çevirmeli açılan kapağı zor oluyor, pompalı bir başlık olsa kullanımı daha rahat olacak gibi. Saydam, bal gibi bir kıvamı var ve evet hepimize temizlik hissi sağlayan şampuanın bol bol köpürmesi beklentimizi yerine getiriyor. Ben öyle diğer arkadaşlarımın yazdıkları gibi wowww saçlarımın nefes aldığını hissettim gibi düşünmedim hiç ama.

Gelelim bendeki etkilerine… İlk andan itibaren saçlarımın boyalı olmasından mı nedir yıkarken inanılmaz sertleştirdi saçlarımı, böyle keçe gibi yaptı, dolaştırdı birbirine. Eyvah dedim gitti saçlar J Korkmayın korkmayın, yıkama sonrası saç kremi kullandığınızda tüm bu dolaşıklık, sertlik hissi gidiyor. Ben daha önce aldığım bir saç kremini kullanıyorum. Zaten saç uçlarına sürdüğümüz için şampuanın etkisini kaybettireceğini düşünmüyorum şahsen.  Bir yazıda hiç saç kremine gerek duymuyorum demişti bir blogger. İki yıkamada da saç kremi olmadan deneyeyim dedim ama yok bende tutmadı. Tamam saçlar taranınca açılıyor ama o sert duruş gitmiyor, kendiniz şekil veriyorsanız saçlarınıza istediğiniz ipek gibi, tel tel duruş sağlanmıyor. O yüzden ben şampuan sonrası saç kremini öneriyorum.

Yazıların birçoğunda ve vaatler arasında saç dökülmesini önlediği yazıyordu. Benim saçlarım aşırı dökülür ama döküldüğü kadar da çok bebek saç çıkar. O yüzden kuaförden her çıkışımda elektrik çarpmış gibi olurum, o bebek saçları yatıştırmak zor oluyor J Ben dökülmeyi önleyen bir duruma rastlamadım henüz bir haftalık kullanımda. Saçlarım her zamanki kadar dökülüyor. Yazıların bazılarında saç diplerinde kaşıntı, sivilcemsi dokuların oluşumu ve kepek gibi sorunların yaşandığını okumuştum. Bu tarz sorunlarla da karşılaşmadım henüz (umarım karşılaşmam daJ).

Şampuanın en sevdiğim yararlarından biri saçlarıma parlaklık kazandırması oldu ki vaatlerinden biri de bu. Ayrıca hacim kazandırdığı ve gürleştirdiği de bir gerçek. Akşam yıkayıp yattıysam sabah bonus kafa gibi uyanıyorum J

Ve gelelim benim için en önemli konuya yani saç uzatma etkisine… Dediğim gibi kullanımdan tam 1 hafta önce saçlarımı boyatmıştım. Bir hafta boyunca toplamda 5 yıkamanın ardından saç diplerimdeki beyazların boyu 1 cm.i buldu. Kendime baz aldığım bir tutam saçımı da dün akşam ölçtüm, ilk ölçümle arada gerçekten 1 cm. kadar fark var. Sanırım bu uzadığı anlamına geliyor J Direk uzatma vaatli bir şampuan olmasa da içeriği nedeniyle saça yaptığı bakıma bağlı olarak saçın uzama süresini kısalttığına inanıyorum ben şu anda.

İlk 1 hafta için bendeki etkiler böyle. Ürün sponsor bir firma tarafından bana iletilmedi, gittim mağazadan kendim aldım. O yüzden yazdıklarımın objektifliği konusunda aklınızda şüphe olmasını istemem. Kullanıma 1 ay boyunca devam etmeyi düşünüyorum, bayram sonrası tatile gitcem de :P Bakalım o zamana kadar fikirlerimde bir değişiklik olacak mı?

Written by @guljuju (instagram)

Yazarımız @guljuju ya teşekkür eder, instagram adresini takip etmenizi tavsiye ederiz.



                                                                                                                                                            
Share on Google Plus

About Unknown

1 yorum:

  1. ben de saçlarımı uzatmak için at kuyruğu şampaunı kullanıyorum lakin revox değil de liquid ve oldukça da memnunum tavsiye ederim

    YanıtlaSil